Kim Min - Sexy South Korean Actress

Kim Min, Korean Girl, Korean Actress Kim Min, Korean Girl, Korean Actress Kim Min, Korean Girl, Korean Actress

Kim Min - Sexy South Korean Actress

Profile

* Name: 김민 / Kim Min
* Real Name: 김민정 / Kim Min Jung (Kim Min Jeong)
* Profession: Actress
* Date of Birth: 1973-Jun-08
* Place of Birth: Seoul, Korea
* Height: 170 cm
* Weight: 48 kg
* Zodiac: Gemini
* Blood Type: B
* Family: Husband/film director Lee Ji Ho and a daughter

TV Shows

* Love Hymn (MBC, 2005)
* Love Story in Harvard (SBS, 2004)
* Re Xie Zhong Hun Zhi Du Xing Shi Wei as Princess Yong Ning (CCTV, 2003)
* Guardian Angel (SBS, 2001)
* Invitation (KBS , 1999)


Movies

* Ollala Sisters (2002)
* An Affair (1998)

Trivia

* Hobbies: Traveling, cooking, decorating the house, tae kwon do, yoga, swimming and golf
* Languages: Korean and English

0 comments:

Post a Comment

Recent Comments